COACHING

WIL JIJ WERKEN AAN JE GEZONDHEID?

Wil je (weer) in shape komen, een strakker lijf hebben en je fit en zelfverzekerder voelen?

Investeer dan in jezelf en creëer een gezonde leefstijl die je blijvend vol kunt houden. Ik ben Marielle van Es en samen met mijn team train en coach ik al 10 jaar mannen en vrouwen naar blijvende verandering.

12 weken programma

Je fitter voelen en een strakker en sterker lichaam in 12 weken?

Wij helpen je in 12 weken, stap voor stap, naar een verbeterd voedings- en beweegpatroon. Er is geen universele manier wat voor iedereen werkt. Elk lichaam is anders, leer samen te werken met je lichaam en bereik resultaat. Samen zoeken we uit wat de beste aanpak is voor jou.

Inhoud coaching

N

Intake: Uitgebreide 0-meting: we meten je gewicht, vetpercentage, spierpercentage, je middel en heupomtrek en stellen samen een doel. (45min).

N

Persoonlijk voedingsadvies: Je macro’s worden berekend en je ontvangt een voorbeeldmenu binnen jouw energiebehoefte.

N

App met voedingstracker: In de voedingstracker registreer je dagelijks wat je eet. Zo creëer je direct veel bewustwording.

N

Persoonlijk trainingsadvies: Je ontvangt een trainingsschema op maat voor in de gym of voor thuis. Aan de hand van je progressie wordt dit schema de komende 12 weken daar waar nodig aangepast.

N

Coachafspraak voor een progressiecheck in week 3, 6, 9 en 12: Hierin word je progressie besproken en onderwerpen waar je tegenaan loopt (30min)

N

Online support: Elke week heb je via Facetime en/of Whatsapp contact met je coach. Tijdens de wekelijkse online coachingsgesprekken worden je valkuilen getackeld.

N

Wekelijkse educatie: Je ontvangt elke week nieuwe informatie over voeding, training en gedrag.  Na 12 weken heb je alle kennis en ervaring in huis om je nieuwe, gezonde levensstijl te blijven onderhouden.

Progressiecheck

Heb jij niet per se coaching nodig, maar wil je weten of je nog goed op weg bent? Wil je eens in de maand samen naar je progressie bekijken, extra tips krijgen voor wat aanpassingen in je voeding en wat peptalk? Dat kan met de progressiecheck.

 

N

Maandelijkse progressiecheck van 30min (wegen en meten)

N

Aanpassingen waar nodig in je voeding.

N

Peptalk & doelen stellen.

Trainingsschema op maat

Wil je zelf aan de slag met trainen bij je eigen sportschool, maar weet je niet wat je moet doen om jouw doel te behalen? Weet je niet zeker of je de oefeningen met de juiste techniek uitvoert? Kom dan langs voor een trainingsschema op maat. Samen stellen we jouw trainingsschema op aan de hand van je lichaam, doel en wensen. Daarna nemen we alle oefeningen uit het schema samen door zodat je ze met de juiste techniek uitvoert.

N

Loop niet meer doelloos rond in de sportschool

N

Een trainingsschema gemaakt voor jouw lichaam en doel

N

Behaal je gewenste resultaat

N

Juiste uitvoering van de oefeningen

SUCCESVERHALEN

Wat zeggen anderen?

de bekroning op 92 dagen hard werken: min 9 kilo en min 10 cm buikomvang, een lager vetpercentage, meer spieren, meer energie, een betere conditie, veel nieuwe kleding, complimentjes en een heel blij ei (dat ben ik dus)!

Martine Schnitfink