PERSONAL TRAINING

WIL JIJ WERKEN AAN JE GEZONDHEID?

Wil je (weer) in shape komen, een strakker lijf hebben en je fit en zelfverzekerder voelen?

Investeer dan in jezelf en creëer een gezonde leefstijl die je blijvend vol kunt houden. Ik ben Marielle van Es en samen met mijn team train en coach ik al 10 jaar mannen en vrouwen naar blijvende verandering.

Personal Training in Naarden of Eemnes

Hoe ziet een Personal Training traject er bij ons uit?

We beginnen bij het begin en dat is een gratis intake om te kijken waar je nu precies staat. Wij werken met een 0-meting waarbij we niet alleen naar je gewicht kijken, maar ook je vetpercentage, spiermassapercentage én ook de omtrek van je middel meten. Verder analyseren we je bewegingspatroon en kijken we naar je spierbalans. Als we dat allemaal in kaart hebben gebracht, gaan we aan de slag met je doelen en wensen. Ook bespreken we natuurlijk of er iets is waar we volgens jou extra aandacht aan moeten besteden. Aan de hand van je 0-meting en je doelen wordt een voedings- en trainingsplan opgesteld, helemaal gericht op jou en jouw situatie.

Jouw gewenste resultaat behaal je natuurlijk door je zo goed mogelijk te houden aan je plan. Je voeding hou je zelf bij in je voedingsapp – wij werken niet met een voorgeschreven dieet. Je gaat leren om binnen je macro’s (de dagelijkse verhouding koolhydraten, eiwitten en vetten) te eten. Het personal training traject zelf heeft een heel duidelijke opbouw. We beginnen altijd met het aanleren van de basis, wij noemen dat je fundament. Dat betekent dat we tijdens de trainingen extra focus leggen op het aanleren van de juiste houding en op een goede uitvoering van de oefeningen. Tijdens de trainingen kijken we ook naar de balans in jouw lichaam. Hoe is je lichaamshouding, zijn er bepaalde spiergroepen die extra aandacht nodig hebben? Naast het behalen van jouw persoonlijke doelen is het sterk, mobiel en fit maken van jouw lichaam iets dat altijd centraal staat. Met een fit en sterk lichaam kan je tenslotte veel meer aan, je presteert beter en zal minder last hebben van lichamelijke klachten.

N

Gratis intake

N

Training helemaal gericht op jou en je doel

N

App met foodtracker

N

Berekening van je macro’s

N

Persoonlijk voedingsadvies

N

Wegen en meten

N

Alle aandacht voor jou

N

Niet alleen een trainer, ook een coach

N

Al vanaf €57,95 per training

Duo Training

Wil je liever samen met iemand trainen? Of ben je gewoon op zoek naar een voordeliger optie -waarbij je wel voldoende persoonlijke aandacht krijgt? Dan is een Duo Training iets voor jou. Zo kun je jouw trainingstraject samen met een vriend, vriendin of familielid oppakken, wat zeker nog extra motiveert. Het Duo-trainingstraject heeft hetzelfde format als de Personal Training, alleen train je samen.

N

Gratis intake

N

Training gericht op jullie doel

N

App met foodtracker

N

Berekening macro’s

N

Persoonlijk voedingsadvies

N

Wegen en meten

N

Niet alleen trainer, ook een coach

N

Motiveer elkaar

N

Al vanaf € 38 pp per training

Small Group Training

Samen trainen is leuker. Maak met je eigen vrienden, familie of collega’s een groepje van drie personen of haak aan bij een andere groep. De training is gericht op jouw eigen doelen en wensen. Jullie krijgen dus nog steeds alle aandacht, maar deelt de kosten. Het Small Group-Trainingstraject heeft hetzelfde format als de Personal Training, alleen ben je met drie personen. Trainen in een kleine groep zorgt voor extra motivatie, plezier en je verlegt vaak je grens weer net iets verder.

N

Gratis intake

N

Trainen in een kleine groep

N

Training gericht op jullie doel

N

App met foodtracker

N

Berekening macro’s

N

Persoonlijk voedingsadvies

N

Wegen en meten

N

Wel de aandacht, minder kosten

N

Motiveer elkaar

N

Al vanaf € 27 pp per training

SUCCESVERHALEN

Wat zeggen anderen?

Mariëlle weet je te motiveren en helpt je te blijven focussen op je doelen. Met humor en gezelligheid maar altijd volle focus voor jou als klant. Afgemat maar opgeladen ga je na een uur weer weg. Ze is erg vakkundig ook op het gebied van klachten en hoe daarmee te dealen tijdens het trainen en te werken om de klachten te laten verminderen.

Sjanine van der Lelie