SMALL GROUP TRAINING

WIL JIJ WERKEN AAN JE GEZONDHEID?

Wil je (weer) in shape komen, een strakker lijf hebben en je fit en zelfverzekerder voelen?

Investeer dan in jezelf en creëer een gezonde leefstijl die je blijvend vol kunt houden. Ik ben Marielle van Es en samen met mijn team train en coach ik al 10 jaar mannen en vrouwen naar blijvende verandering.

Strength

Je traint In een kleine groep van maximaal zes personen. Dit zorgt voor persoonlijke aandacht, extra motivatie, plezier en je verlegt vaak je grens weer net iets verder.

De Strength Training is gericht op krachtopbouw, het sterker maken van het lichaam. De training is altijd Full Body, dit betekend dat het hele lichaam getraind wordt. We werken met een trainingscyclus van een aantal weken waarin we oefeningen herhalen en opbouwen.

Dit zorgt ervoor dat je elke keer weer uitgedaagd wordt, je leert de juiste techniek, je wordt sterker en je ziet ook daadwerkelijk je progressie. Meer spiermassa betekend ook meer verbranding, dus helpt het ook erg goed bij het afvallen. Win win dus!

We sluiten de training altijd af met een 10min conditioning/HIIT om ook je uithoudingsvermogen nog een boost te geven en goed voldaan naar huis te gaan.

N

Krachtopbouw

N

Meer spiermassa

N

Leer de juiste techniek

N

Trainingscyclus

N

Afsluiting met conditioning/HIIT

Power Hour

Het Power Hour is altijd een verassing en een feestje. Tijdens deze training maken we gebruik van een brede selectie aan oefeningen die bijdragen aan het ontwikkelen van kracht, explosiviteit, spieruithoudingsvermogen en conditie. We kunnen gebruik maken van zowel binnen als buiten en we variëren veel in oefeningen. Squats, push-ups, lunges, battlerope, de airbike, boxjumps er komt van alles in terug en het hele lichaam wordt getraind. Het tempo ligt hoog en de pauzes zijn kort. Een echte killer workout dus!

N

Altijd een verrassing

N

Focus op spieruithoudingsvermogen

N

Fun

N

Binnen en buiten

N

Veel variatie in oefeningen

N

Hoog tempo, weinig rust

Power hour

Het Power Hour is altijd een verassing en een feestje. Tijdens deze training maken we gebruik van een brede selectie aan oefeningen die bijdragen aan het ontwikkelen van kracht, explosiviteit, spieruithoudingsvermogen en conditie. We kunnen gebruik maken van zowel binnen als buiten en we variëren veel in oefeningen. Squats, push-ups, lunges, battlerope, de airbike, boxjumps er komt van alles in terug en het hele lichaam wordt getraind. Het tempo ligt hoog en de pauzes zijn kort. Een echte killer workout dus!

N

Altijd een verrassing

N

Focus op spieruithoudingsvermogen

N

Fun

N

Binnen en buiten

N

Veel variatie in oefeningen

N

Hoog tempo, weinig rust

Outdoor

De combinatie van binnen en buiten kunnen trainen is heerlijk. Buiten zit de lucht vol zuurstof en train je net weer op een andere manier. We maken gebruik van verschillend materiaal, lichtere gewichten dan binnen en richten ons tijdens de training meer op het spieruithoudingsvermogen. Wist je dat zon- en daglicht de aanmaak van serotonine in de huid stimuleren? Deze neurotransmitter heeft een positief effect op onze stemming, wat ervoor zorgt dat je lekkerder in je vel zit. Win win!

N

Frisse buitenlucht

N

Aanmaak serotonine

N

Focus op spieruithoudingsvermogen

N

Veel variatie

N

Trainen in een fijne omgeving

N

Locatie: Fitnessveldje in de Blaricummermeent

Open gym

Heb je een specifiek doel? Vind je naast het trainen in een groep het ook fijn om zelf te kunnen trainen met een trainingsschema helemaal gericht op jouw en je doel? Dit kan! In een kleine setting van max 4 personen kun je op vaste momenten in het rooster aan de slag met je eigen schema.

Dit doe je onder begeleiding van een coach die altijd aanwezig is om je te helpen. Samen met je coach stel je een trainingsschema op wat past bij jouw doel.

SUCCESVERHALEN

Wat zeggen anderen?

Mariëlle weet je te motiveren en helpt je te blijven focussen op je doelen. Met humor en gezelligheid maar altijd volle focus voor jou als klant. Afgemat maar opgeladen ga je na een uur weer weg. Ze is erg vakkundig ook op het gebied van klachten en hoe daarmee te dealen tijdens het trainen en te werken om de klachten te laten verminderen.

Sjanine van der Lelie